دل گفت ها
 
★★دل گفت ها ★★
 
 

فرزند عزیزم :

آن زمان که مرا پیر و ازکار افتاده یافتی،


اگر هنگام غذا خوردن لباسهایم راکثیف کردم


اگر صحبت هایم تکراری و خسته کننده است صبور باش و درکم کن


وقتی نمیخواهم به حمام بروم مرا سرزنش و شرمنده نکن


وقتی بی خبر از پیشرفتها و دنیای امروز سوالاتی میکنم،با تمسخر به من ننگر


زمانی که می گویم دیگر نمی خواهم زنده بمانم و می خواهم بمیرم، عصبانی نشو ...

روزی خود می فهمی

وقتی پاهایم توان راه رفتن ندارند، دستانت را به من بده ...

همانگونه که تو اولین قدم هایت را در کنار من برداشتی...

 کمک کن تا با نیرو و شکیبایی تو، این راه را به پایان برسانم...

وقتی برای ادای کلمات یا مطلبی حافظه م یاری نمیکند،فرصت بده و عصبانی نشو


وقتی پاهایم توان راه رفتن ندارند،دستانت را به من بده...


از اینکه در کنارت و مزاحم تو هستم، خسته و عصبانی نشو

یاریم کن همانگونه که من یاریت کردم


فرزند دلبندم، دوستت دارم...



45804903562970249710.jpg



نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت19:06---27 شهريور 1391
سلام پریسا
آدم بعضی وقتا یادش میره که پدر و مادرش چه زحماتی براش کشیدن
باید هر چند وقت یکی اونا رو یادشون بندازه
منم آپم


م ی ن ا
ساعت12:52---27 شهريور 1391


ااین روزهــــایم به تظاهر می گذرد...
تظاهر به بی تفاوتی،
تظاهر به بی خیـــــالی،
به شادی،
به اینکه دیگــــر هیچ چیز مهم نیست...
اما . . .
چه سخت می کاهد از جانم این "نمایش"



mahsa
ساعت11:48---27 شهريور 1391
س دوست گلم خوبی؟شعرات واقعاقشنگن شرمنده دیرسر زدم ببخشی درگیربودم

آرمین
ساعت20:21---25 شهريور 1391
سلام وبلاگ عالی داری امیدوارم موفق باشی پیشنهاد میکنم اگه به شعر علاقه داری و میخوای اشعارت منتشر شود در وبلاگ من عضو شوید زیرا که این وبلاگ قصد دارد شاعران جوان را گرد هم بیاورد و از انتقاد ها و پیشنهاد های دیگران در مورد شعر خود استفاده کنند منتظر حضور گرمتان هستیم
باتشکر به شعر جدید من دعوتیدwww.mda6464.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : شنبه 25 شهريور 1391برچسب:دل گفت ها, :: 20:9 :: توسط : پریسا

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید خوب است که وقتی نفست بالا نمی آید کسی حرفهای بغض شده در گلویت را جایی نوشته باشد....
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ★★دل گفت ها ★★ و آدرس pari6920.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 418
بازدید کل : 376412
تعداد مطالب : 408
تعداد نظرات : 346
تعداد آنلاین : 1



آرشیو کد آهنگ